2015. október 26., hétfő

6.fejezet


Matt
Este épp a mozira készültem ,amikor valaki csengetett.Biztos Matt az.
A lépcsőnél áltam ,és épp a kék fülbevalómat tettem be.Pont leláttam az ajtóra.
De persze már vonultam volna vissza a fürdőbe.
-Apu!Nyisd ki légyszi az ajtót.Még készülök.
-Hová készülsz?-tették fel a kérdést az ajtóban álló férfiak.Férfiak!!
-Jace?-Éreztem ,ahogy a szemem kidülled,és eltátom a szám.
-Apple,mi van rajtad?-Úgy tűnik apa is meglepődött.Csak neki a ruhámmal volt gondja.
Végignéztem magamon.Sárga szűk sort,fehér trikó,amin ez áll: I hate you.
-Az amit látsz ,apu-feleltem,és újra Jace-hez fordultam.-Szóval?
-Beszélnünk kell-hangja mély volt,és tekintetét végighordta rajtam.
-Most nem érek rá.Készülök.
-Mire?-megint egyszerre szólaltak meg.Egymásra néztek,majd vissza rám.
-Mattel megyek moziba.
-Mattel?-apu ismerte már őt.Sokszor tartottak a szülei grillpartit a nyáron.
-Igen,vele.-Odakint duda jelezte,hogy meg is érkezett.
-Akkor ,megvárom míg hazaérsz-mondta Jace.-Ugye nem gond Mr.Green?Megvárhatom itt Apple-t?
-A szomszédban laksz ,miért nem mész haza?-halkan szólaltam meg.Úgy,hogy csak ő halja.
-Semmi gond ,Jace.Maradhatsz.Majd beszélgetünk a kosárlabdáról.
-Oké..Én megyek.-Jace úgyis megunja apu kérdéseit és hazamegy.-Viszlát.-kinyitottam az ajtót és a BMW-ig meg sem álltam.-Csá,Matti.
-Ööö..szia-kissé furcsa volt.-Mit keres nálad Jace Donovan a kosársztár?
-Semmit....ööö...liszt kell neki és apu ad neki-hazudtam.
-És mihez kell a liszt?
-Sütéshez-csak úgy fojnak a szavak.-Kenyeret kell sütnie és elfogyott.-Basszus.Ez nem jött össze.
-Miért nem veszi meg a boltban.
-Elromlott a kocsija ,az anyja meg nincs otthon.-Woow.
-Aha,érthető.-Láttam rajta ,hogy nem hisz nekem ,de nem firtatta tovább.
A mozihoz érve megbettük a jegyet egy Statham-filmre,és a kukoricával és kólával ültünk le a helyünkre.
A film alatt nem beszéltünk,de Matt megfogta a kezemet.Nme éreztem semmi különöset,mint Jace-el.
Miután kiett otthon még odakísért az ajtóhoz és az előtt szembefordultam vele.
-Hát,kösz az estét....-de nem tudtam befejezni mert megcsókolt és Jace épp akkor nyitotta ki az ajtónkat.Ellöktem magamtól Mattet,és Jace.re meredtem.
Ezek szerint mégsem ment haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése