2015. október 26., hétfő

15.fejezet


Ki volt az?
A nap további részében mindenki az találgatta :Vajon ki videózta le Jace Donovant és újdonsült cicáját?
Hát ,igen..Marha jó.
-Akkor...-kezddte Jace,mikózben épp spanyolra mentünk.Vagyis én mentem spanyolra.Ő matekra.-mit csináljunk délután?
-Hmm...-gondolkoztam el egy pillanatra-mi lenne ha megtuddnánk ki videózott a mosdóban?
-Apple,szerintem ez nnem valami jó ötlet.
-De hát miért?Te  nem szeretnéd megtudni ki volt?
-Nem ,én csak túl akarok esni azon,hogy mindenki rólunk beszél-mondta komolyan.
-Csinálj amit akarsz
 ,én akkor is megkeresem-feleltem vállat vonva.
-Bébi.ne csináld ezt..-Jace könyörgőn nézett rám,de engem nem tudott meghatni.Valószínűleg látta ezt az arcomon ,ezért így szólt:-És mégis hogy akarod megtalálni?
Ebbe még bele se gondoltam.Legóhorgasztott fejjel álltam meg  a terem előtt.
-Még nem tudom-motyogom.
Jace az állam alá tette a kezét és felemelte a fejem,hogy a szemébe nézzek.
-Figyi,én nem akarom megtudni,mert akkor csak ki akarnám nyírni azt a nyomorékot-mosolyodott el.
Elnevettem magam.
-Oké.
Bementem a terembe ,leültem egy hátsó padba.
Mrs.Kell besétált a  terembe ,mögötte egy szőke hajú,kék szemű,izmos sráccal.
-Gyerekek-kezdte Mrs.Kell-új diák érkezett..-na ne mondja-ez itt Chris Homer és erre az órára veletek fog járni.Legyetek kedvesek!-ezzel fejezte be.Chris-nek azt mondta ,hogy keressen egy helyet valahol.Ez a nő már nem lehetne kedvesebb.
Chriskörbenézett és a tekintete rajtam állapodott meg.Összenéztünk,de elkaptam róla a tekintetem.A szeme olyan tökéletesen izzik,hogy nem tudom tovább nézni.A fiú letelepedett mellém ,mire én kérdőn néztem rá.Ő csendesen megszólalt miközben kezet nyújtott:
-Chris vagyok.
Megfogtam a kezét és mintha az égetett volna.Szikrák pattogtak,már attól ,hogy megfogta a kezem.
-Hallottam-felelem közömbösen.
Ő erre felvonja a szemöldökét.
-Megtudhatnám a becses neved?-kérdezte gúnyolódva.
-Apple vagyok.
Ránéztem és láttam előbukkanni gyönyörű fehér fogsorát ,mikor elvigyorodott.
-Szép név.
-Kössz-vágtam rá,mert nem tudtam ,hogy ezt most sértésnek szánja-e.
Régen nagyon sokan cikiztek a nevem miatt.Ránéztem és láttam ,hogy komoly a tekintete.
-Te most nem vicceltél?-kérdezem elképedve.
Furán nézett rám.
-Nem miért vicceltem volna?Ritka név-mosolyodott el.-És ritka szép.
Elpirultam.
-Hát..akkor köszönöm.
Még mindig mosolyogva:
-Szívesen.
Ahh...az a mosoly!
-Ms.Green esetleg szeretné megosztani az osztállyal a diskurzusukat?
Felkaptam a fejem és msot már nem a bóktól voltam piros,hanem attól ,hogy mindeki nézett.
-Elnézést tanárnő,én vagyok a hibás,csak megkérdeztem ,hogy tudja-e hol lesz az irodalom óra.
-De nem az én órámon kérdezősködsz!-csattan fel a tanárnő.
-Igenis-feleli Chris a mosolyát visszatartva.
-Helyes-fordul vissza  a táblához.
Chris rámvigyorgott és a tábla felé fordul.
Mikor kicsöngetnek szinte kirobbanok a teremből és a vécébe rohanok.Megmosom az arcom hidegvízzel.
Olyan helyes ez a fiú!De én most Jace -el járok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése