2015. október 26., hétfő

4.fejezet(Jace)

Még akkor fogadtunk a srácokkal mikor Tom bejelentette,hogy szakított Apple-el.
Miután Tom elment,Dax azt mondta :
-Fogadjunk,Dono,hogy még te se tudod megdönteni Green-t.
Kevin,Paul és Joe felröhögött.
Muszáj volt elfogadnom a kihívást.
Sose adom fel.
Csak egy lesz a sok közül.
Mint  a többi.
De amikor megláttam abban a mini fehér nadrágban és a szűk topban azt hittem elájulok.
Mikor engem nézett az étterembe égett a bőröm.Már attól ,hogy úgy nézett.
De mikor ott állt a Víztorony tetején és ragyogott nagy barna szeme,csillogott a sötétbarna haja én már nem úgy láttam.
Nem volt egy a sok közül.De nem kerülhetett hozzám közel ezért elkezdtem neki beadni a dumát  amit már előre elgondoltam..Úgytűnt bekajálta.
Mikor megcsókoltam elfelejtettem mindent.A fogadást is.
Nem érdekelt semmi,csak ő.
Átkulcsolta a derekam és hozzámsimult.Majdnem felkiáltottam örömömben.
Az a csók ráébresztett .hogy milyen bunkó voltam vele.
De ő most azt hiszi,hogy én belezúgtam.
Biztos egyszer majd egy pasi úgy beleszeret ahogy én mondtam enki.
Erre a gondolatra muszáj volt őt még egyszer megcsókolnom.
Még emlékszem milyen sületlenségeket mondtam neki a kocsiba...
Nem akart a csajom lenni...Megértettem.
Nem is találkoztunk a suli kezdetéig...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése