2015. október 26., hétfő

5.fejezet


Az első nap
Amikor először beléptem a Callus gimi folyosólyára ,tudtam ,hogy ez az év más lesz.Persze,azt nem ,hogy milyen irányba fog változni.De reméltem ,hogy jó.
Sammie az oldalamon dobálta a haját és rámosolygott mindenkire,aki szembejött,lányra,fiúra,akárkire.Persze ,mindenki azonnal visszamosolygott rá.Ki ne akarna boldog pillanatot okozni a suli egyik legmenőbb csajára.
Én nem voltam "menő".Sammie persze mindig mondogatta,hogy közéjük tartozom,de én tudtam ,hogy sose érnék fel hozzá.Mikor ezt megemlítettem,rámrontott ,hogy én milyen pesszimista vagyok..Bocs,nem lehet mindenki az optimisták hercegnője.Mikor ezt mondogatom neki,csak a szemét forgatja.Neki még ez is jól áll.
Oké,trendi cuccokba járok,de szerintem nem ez tesz menővé.Gondolom,hogy pénz is kell hozzá.Mindig  a gazdagok a legismertebbek.Akinek van suskája bármit megtehet.Legalábbis én ezt gondolom.
A kosarasok is népszerűek,de ők olyan "rossz-rosszfiúsan".Persze ebbe a csapatba lányok is beletartoznak,akik mint a ribik,üldögélnek egy-egy kosaras ölébe.Pfff...kiráz tőlük a hideg.Főleg Karen Rainolds-tól aki állandóan Tom körül legyeskedik.
Persze a régi szép időkben még együtt jártak.Már ha azt járásnak lehet nevezni,hogy   Jace ágyba hurcolja a drága Karent.De amúgy,olyanok voltak ,mint a barátok.De mivel Donovan a szomszédom,láttam,ahogy minden 2.nap Karen Rainolds szar kis Swift-je begurul áldott szomszédom felhajtójára.Brr...
Nos,a folyosón sétáltam amikor úgy éreztem,hogy valaki figyel.Hátrafordultam és ott volt a legszexibb srác a suliban.Barna ,borzas haj,fekete farmer , szürke ,szűk póló,fekete bakancs,szikrázó ,kék szem.Uhh...dögös. Észrevettem azt is,hogy végigméri szűk türkiz trikómat és fekete (libbenős) szoknyámat.Éhes volt a tekintete.Éhes?Ezt meg ki mondta?
-Mondtál valamit?-kérdeztem Samet.
-Csak azt,hogy Papi kissé túl éhesnek tűnik.-vállat von.-Lehet ,hogy Mamira vadászik.
-Miről beszélsz?Ki az a Mami meg Papi?
-Te meg Jace.Jace és Te.-Vigyorogva nézett rám és felvonta a szemöldökét.-Történt valami?
-Nem,semmi-hazudtam.
-Akkor jó.
Az ebéd egész jól kezdődött,amit Braddel,Corey-val és Mattel töltöttünk.Ők is a barátaim.Csak nem állunk olyan közel egymáshoz.
-Akkor,most nem jössz velem moziba Ap?
Matt állandóan szórakozik azzal,hogy menjek vele randizni(amíg Tommal jártal akkor is), de egyszer tényleg begőzölök és igent mondok..Épp ,ahogy most:
-Ha elmegyek veled ,akkor végre békén hagysz?
Matt pislogott párat,majd megemelte szöke szemöldökét:
-Tényleg Ap?Komolyan randizol velem?
-Ha elérem,hogy végre leszállj rólam,naná.
Bolodgnak tűnt.Lehet,hogy mégse szórakozott,azzal ,hogy bír.
Erről persze ,pont eszembe jutott az a seggfej ,a kosarasok sztárjátékosa.
Odapillantottam,és azt vettem észre,hogy Tom is annál az asztalnál ül..ölében Karennel.
Majd Jace-re tévedt a pillantásom és nem is lepődtem meg azon,hogy Steffani Doyle ül a lába közt.
Nincs elég szék amire leülhetnek?Csak mert én látok egy jó párat.De persze nekik a sztárok ölében a helyük.Végülis sokkal jobb,mint a kemény szék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése