2015. október 26., hétfő

14.fejezet


Kapcsolatok
Valaki bejött utánam a  mosdóba.
Kinyitották a fülkém ajtaját.
Jace állt fölöttem és összevont szemöldökkel tanulmányozta az arcomat.
-Jace-sziszegtem-ide nem jöhetsz be ez a lány vécé.
-Igazság szerint-kezdte és megvakarta a tarkóját.-Ez a fiú vécé.
Értetlenül nézhettem rá mert folytatta:
-Bébi,nem figyeltél eléggé ezért a férfi vécébe mentél be-nevette el magát.
-Miii??-pattantam fel és kinéztem az ajtón.
Basszus.Ez tényleg a fiú mosdó.
Piszoár van ...mindenütt.
-Igen ,bébi tényleg itt vagy.
Közelebb hajolt ,betolva engem a fülkébe.
-Meséld el miért szaladtál el-kérlelt gyengéd hangon.
-Ott álltak ketten és láttam ,hogy rajtam szórakoznak még Tom is.Láttam a szemén hogy mennyire mulattatja az amit Karen mond neki-mondtam ,bár kétlem  ,hogy ő nem vette észre.
-Ne foglalkozz velük.Nem is éri meg-leggugolt elém megfogta az állam és  felemelte ,hogy a szemébe nézzek-Megígéred,hogy nem foglalkozol velük?Kérlek!
Jace nem nagyon szokott engem kérlelni ezért beadtam a derekam.Ebben a percben bármibe belegyeztem volna.Ahogy nézett rám,azokkal a szemekkel.Áhh..
Bólintottam.
-Oké.Megígérem.
Elmosolyodott és hozzám hajolt.
-Akkor jó.-suttogta és megcsókolt.
Felálltam ,átkaroltam a nyakát és ő nekinyomott a csukott ajtónak.
A kezem megtalálta a pólója alját és becsúsztattam a kezem alá.
-Bébi..-lihegte és  a nyakamat kezdte csókolni.Oldalra hajtottam  afejem,hogy jobban hozzáférjen.Ő is berakta kezát a pólóm alá.
Így csókolóztunk amíg a csengő meg nem zavart minket.
-Áhh...-nyögte Jace és elhúzódott tőlem.-Mennünk kell.
Lihegtem ,próbáltam rendbe szedni magam de Jace megfogta a kezem és elvigyorodott:
-Feleljthetetlen élmény volt Ms.Green.Köszönöm.
Elnevettem magam és adtam neki még egy csókot.
Részemről az öröm Mr.Donovan.
És még pukedliztem is egyet nevetve.
Jace kiment majd pár percel késöbb én is követtem.
Az ebédlőbe belépve észrevettem,hogy mindenki engem néz.
Valaki még nevetett is .
Steffani.Hát persze.
-Héj,Apple.A fiúmosdó az új székhelyed-röhögi a mellette ülő srác.-Mert ha igen nekem az lesz  a kedvenc helyem a suliban.
Elsápadtam.Éreztem.
Jace máris szétkürtölte ,hogy a mosdóba csókolóztunk.Sőt,ezek itt többre is utalnak egyszerű csókolózásnál.
A kis ...
-Miről beszéltek?-fonom karba a kezem és figyemesen nézek rájuk.
Mind ledöbennek.
-Te..te még nem is láttad?-röhögi el magát ismét a srác.-Valaki a suliból felvette a  kis akciótokat Jace-el.
Teljesen kész a vagyok.
Jó hír: legalább nem Jace árulta el.
Rossz hír:mindenki tudja a suliban.
Marhajó...
-Hé!
Megfordultam és láttam ,hogy Jace hív oda az asztalomhoz.
Az asztalomhoz!!Ahol Sammie,Matt,Brad és Corey ül.De most ő is ott ült köztük.
Odamegyek hozzájuk,leülök és Jace felé fodulok aki puszit nyom az arcomra.
Remek!Már mindenki minket néz.
-Azt hittem megbeszéltük ,hogy a suliba nincs-sziszegtem,a korábbi egyezségünkre gondolva.
Megvonta  a vállát.
-Már úgyis mindenki tudja.
Hülledezve meredtem rá:
-Te tudtad?Miért nem szóltál-suttogtam ingerültem és éreztem ,hogy a többiek minket figyelnek.
-Nyugi,én is csak most tudtam meg.
-Áhh...-dőltem hátra a széken és turkálni kezdtem a kajámat.
-Skacok..Mi van veletek?-néz ránk Matt.
-Együtt vagyunk-jelentette ki Jace,mire az összes fej felénk fordult.
A kezembe temettem az arcom.
-Jace-morogtam,de már nem tudta visszavonni a kijelentést.
Amúgy is ,tényleg együtt vagyunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése