2015. október 26., hétfő

16.fejezet


Chris
Óra után gyorsan összepakoltam,próbáltam rá se pillantani Chrisre,de éreztem,hogy ő néz.
-Apple?-szólított meg.
Fel se néztem,a táskámba "kutattam".
-Hmm?-kérdeztem.
-Most tényleg..-röhögte el magát.Felpillantottam,mert nem értem mi ennyire vicces.
Rámnézett.-..megmutatnád hogy hol van Mr.Munninghan terme?-mosolygott édesen.
-Persze.Miért ne?-válaszoltam és magamra erőltettem egy mosolyt ,mert tudtam,hogy Jace kint vár engem.
Kacsintott.
-Köszi.Majd meghálálom.
-Nem szükséges.
-Dehogyisnem!-vágta rá határozottan.-Én nem tartozom senkinek,soha,semmivel.Mindig rendezem az adósságom-mosolyodott el.
-Öööö..Szerintem kicsit túlreagálod.Csak megmutatom a termet,ennyi.Ez nem adósság.Inkább szivesség-világosítom fel.
Elgondolkozik,majd bólint.
-Nem baj azt is meg kell hálálni valahogy.
Valahogy.Egeen.
Ahogy sejtettem,kint Jace várt.Átölelt,magához húzott,kis puszit adott a számra.
Aztán észrevette Christ a hátam mögött.Megmerevedett.
-Hello-szólalt meg Chris.-Chris vagyok.
-Jace -mutatkozott be a barátom hűvösen.
Kérdőn nézett rám.
Köhintettem.-Chris új itt,megmutatom neki az irodalomtermet.Majd matekon találkozunk oké?
Jace végigmért majd bólintott.
-Oké-ezzel hozzámhajolt és durván megcsókolt.Nem értem mi ütött belé,de visszacsókoltam.
Jace rámkacsintott,majd sarkonfordult  és eltűnt a tömegben.
Valaki köhintett mellettem,én meg rájöttem,hogy Chris áll mellettem.
Az arcom lángolt ,ahogy hozzá fordultam.
-Ööö..mehetünk?
Elgondolkodva nézett rám,szeme olyan furcsán csillogott.Mintha szomorú,elkeseredett lett volna.De aztán ez eltűnt ,és még mindig kicsit zavartan elmosolyodott.
-Persze.
Elindultunk egymás mellett.
-Mióta vagytok együtt?
-Nem régóta.2 napja.Max. 3.-nevettem el magam.
-Mintha már hónapok óta együtt lennétek.
Röhögtem.Na ,persze.
-Oké-álltam meg.-Itt vagyunk.
Chris felém fordult ,közelebb lépett.Megcsapott az illata.Valamilyen arcszesz.Hmm..nagyon fincsii..
-Köszönöm-mondta és ellépett mellettem,be a terembe.
Lesújtva álltam ott,elszomorodva,miközben éreztem,hogy valaki néz  aszem sarkából.Odafordultam és láttam,hogy egy fekete hajú srác a telefonját rám irányítva veszi/vette a jelenetet.
Ő az.Ő fényképezett le minket.
Leengedte a telelfonját,elvigyorodott,majd beleveszett az iskola rengetegébe.
Jace ezt nem láthatja meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése